قوانین و مقررات :

1-وب سایت متفاوت باش دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن ، تجارت میباشد.

2-خریدار و کاربر محترم شما فقط مجاز به تغییر محتویات فایل لایه باز برای چاپ و یا انتشار در صفحات مجازی را دارید.

3-هرگونه خرید و فروش طرح های لایه باز مجموعه متفاوت باش و یا منتشر کردن فایل لایه باز در بستر مجازی و یا تغییر المان ها و طرح های مجموعه و منتشر کردن ها به عنوان طرح جدید برای فروش ، غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

4-خریدار و کاربر محترم شما فقط مجاز به تغییر محتویات فایل لایه باز (تصاویر ،متن ،مشخصات و…) برای چاپ و یا انتشار در صفحات مجازی را دارید.

5- هیچگونه آموزش یا تغییر ، ادیت فایل ها توسط ما انجام نمیشود بنابراین ،برای استفاده از فایل ها و محصولات نیاز است آشنایی نسبی از برنامه فتوشاپ برای ویرایش و… ، و از برنامه WINRAR برای خارج کردن فایلها از حالت فشرده را داشته باشید.

6-  با توجه به ماهیت سایت و دانلودی بودن فایل ها ، درخواست عودت وجه پس از خرید فایل به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد پس در خرید خود دقت لازم را داشته باشید.

7- تنها روش خرید و دانلود از طریق سایت motafavetbash.ir می باشد و هیچ فایلی از طریق، واتس اپ، تلگرام و … ارسال نمی شود ، بنابراین بهتر است مشتری و کاربر عزیز حتما با وارد کردن آدرس ایمیل و یا با ثبت نام در سایت به صورت دائم به فایل ها دسترسی داشته باشد.

8- استفاده از موکاپ ها برای زیبایی و بهتر نشان دادن طرح ها میباشد، لذا بعد از خرید، فقط طرح اصلی دانلود می شود و فایل و عکس موکاپ به همراه فایل دانلودی نمی باشد.

9- مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از motafavetbash.ir به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی ، هیچگونه مسئولیتی متوجه مجموعه متفاوت باش نمی باشد.

 

با تشکر: مدیریت وب سایت